keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Soitto sairaalasta

Tänään sain yllätykseskseni soiton sairaalalta. Minulle annettiin puhelimitse aika np-ultraan ja samalla lääkärin tarkastukseen. Tiesin että omalta lääkäriltä oli lähete mennyt sairaalalle, mutta en odottanut että he soittaisivat minulle ja niin pian. Olin myös positiivisesti yllättynyt siitä että sain ajan lääkärille, näin aikaisin.

Minulle on aikaisemmin jo luvattu että raskauttani tullaan seuraamaan tiiviimmin. Ihan minun mielenterveyteni takia. Jos tässäkin raskaudessa istukka irtoaa, sitä ei näe ultraamalla, vaikka se tehtäisiin miten usein. Myöskään napanuoraa kaulan ympärillä ei pystytä näkemaan. Silti on helpottavaa että pääsen puhumaan säännöllisesti peloistani ja näkemään lapseni ultraruudusta. Kun vain nyt sinne saakka päästäisiin.

Nyt on menossa rv 7+2!

Ei kommentteja: